Home
Αρχική >> Επικοινωνία & B2B / FAQ
Συχνότερες ερωτήσεις και απαντήσεις

Καλώς ήλθατε στο πεδίο γενικών ερωτήσεων και απαντήσεων. Ελπίζουμε να βρείτε χρήσιμες τις παρακάτω πληροφορίες.

Εάν δέν βρείτε απάντηση στο ερώτημά σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας την φόρμα επικοινωνίας ή τηλεφωνικά.

Συχνότερες ερωτήσεις και απαντήσεις ανά κατηγορία

Λογαριασμός Ιστοσελίδας

Login στο Β2Β ΧΟΝΔΡΙΚΗΣ και Online παραγγελία, μπορούν να κάνουν καταστήματα - εταιρείες εμπορίας Δορυφορικών Συστημάτων, Η/Υ, Ηλεκτρονικών Ειδών, Ηλεκτρικών Οικιακών Συσκευών, εμπορίας Συστημάτων Ασφαλείας , Ηλεκτρονικά & Ηλεκτρολογικά Εργαστήρια ή και οποιοδήποτε άλλο κατάστημα, εταιρεία ή επιχείρηση με παρεμφερή δραστηριότητα.

ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΑΣ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ME ΧΟΝΔΡΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ.Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο 2392066070, επιλέγοντας το "1" για το Τμήμα Πωλήσεων.
Στο κάτω δεξί τμήμα στο υποσέλιδο της αρχικής σελίδας, στην στήλη ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & Β2Β κάντε κλίκ στο πεδίο ΕΓΓΡΑΦΗ Β2Β. Στο πεδίο το οποίο εμφανίζεται, αφού διαβάσετε προσεκτικά τους όρους και προϋποθέσεις χρήσης της ιστοσελίδας, επιλέξτε ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ. Στην συνέχεια συμπληρώστε όλα τα πεδία που εμφανίζονται και πατήστε ΕΙΣΑΓΩΓΗ. Κατόπιν επεξεργασίας των στοιχείων σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικώς για την ενεργοποίηση του λογαριασμού σας.

Εναλλακτικά, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο 2392066070, επιλέγοντας «1» για το Τμήμα Πωλήσεων για να προχωρήσουμε μαζί σας την διαδικασία.





Στην κεντρική σελίδα στο πάνω δεξί τμήμα κάνετε κλίκ στο εικονίδιο με το ΛΟΥΚΕΤΟ. (εναλλακτικά κλίκ στο πεδίο ΕΙΣΟΔΟΣ Β2Β στο κάτω δεξί μέρος της σελίδας.) Στην σελίδα που εμφανίζεται, στο πεδίο ΣΥΝΔΕΣΗ ΧΡΗΣΤΗ Β2Β εισάγετε στο πεδίο Χρήστης το όνομα χρήστη και στο πεδίο Kωδικός τον προσωπικό σας κωδικό. Στη συνέχεια κάνετε κλίκ στο ΣΥΝΔΕΣΗ. Η διαδικασία αυτή είναι διαθέσιμη μόνο σε πελάτες ΧΟΝΔΡΙΚΗΣ, οι οποίοι έχουν συμπληρώσει την ηλεκτρονική φόρμα Β2Β Χονδρικής και αυτή έχει ενεργοποιηθεί.

Παρακαλώ κάνετε κλικ στο εικονίδιο με το "ΛΟΥΚΕΤΟ" επάνω δεξιά στην ιστοσελίδα. Κατόπιν εισαγωγής "Ονόματος Χρήστη" και "Κωδικού" και επιλογής "Σύνδεση", παρακαλώ κάνετε κλίκ στο εικονίδιο ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ που βρίσκεται στο πάνω δεξί μέρος της σελίδας. Μετά την καταχώρηση των μεταβολών που επιθυμείτε, παρακαλώ κάνετε κλίκ στο κουμπί "Ενημέρωση". Για μεταβολή ΑΦΜ ή/και Έδρας, απαιτείται και αντίγραφο του σχετικού εγγράφου απο την αρμόδια ΔΟΥ, μέσω Φαξ ή e-mail.

Άν θέλετε να διαγράψετε τον λογαριασμό σας, παρακαλώ επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς στο 2392066070, επιλέγοντας το "1" για το Τμήμα Πωλήσεων ή στείλτε μας το αίτημα σας μέσω e-mail στο sales@edision.gr

Παραγγελίες

Αρχικά πρέπει να κάνετε "login" (μόνο για πελάτες χονδρικής), πηγαίνετε στα προϊόντα και από εκεί επιλέγετε το είδος που σας ενδιαφέρει.

Στη συνέχεια εισάγετε την ποσότητα που σας ενδιαφέρει στο κουτάκι "τεμάχια" και κάνετε κλίκ στο εικονίδιο "Προσθήκη στο καλάθι."

Ακολουθείτε την ίδια διαδικασία για όσα είδη επιθυμείτε.

Μέσα στο "Καλάθι" των αγορών σας ακολουθούν οδηγίες σχετικά με το πως μπορείτε να το διαχειριστείτε π.χ. να αλλάξετε τις ποσότητες, να το αδειάσετε, να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε κάποιο είδος.

Μόλις τελειώσετε με τις όποιες αλλαγές θέλετε να κάνετε, για να ολοκληρωθεί και να εκτελεστεί η παραγγελία σας κάνετε κλίκ στο εικονίδιο "Επόμενο Βήμα" και στην συνέχεια επιλέγετε "τρόπο αποστολής" και "τρόπο πληρωμής" .

Με το που θα λάβουμε την παραγγελία σας , θα σας αποσταλεί ένα e-mail επιβεβαίωσης με τον αριθμό της Παραγγελίας σας. Παρακαλούμε σημειώστε αυτόν τον αριθμό για μελλοντική χρήση, πάντα σε συνδυασμό με την επωνυμία και το ΑΦΜ σας.
ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ:

Με την παραλαβή των προϊόντων που έχετε παραγγείλει μόνο μέσω ACS, εξοφλείτε το οφειλόμενο ποσό με μετρητά, στον συνεργάτη ACS που θα σας φέρει την παραγγελία. Ισχύει μέχρι συνολικού ποσού 500,00€

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ:

Αφού ενημερωθείτε απο το e-mail που λαμβάνετε κατόπιν της ηλεκτρονικής σας παραγγελίας για το ακριβές ποσό της παραγγελίας σας, εξοφλείτε το σχετικό ποσό σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς τραπέζης της εταιρείας μας τον οποίο έχετε δηλώσει στην παραγγελία σας προκειμένου να πραγματοποιηθεί η αποστολή της παραγγελίας. Παρακαλώ συμπληρώστε στην αιτιολογία της κατάθεσης την επωνυμία σας, όπως εμφανίζεται στο παραστατικό αγοράς.

ALPHA: 709.00.2002010012

IBAN: GR15 0140 7090 7090 0200 2010 012

Edision Hellas ΕΠΕ

ΕΘΝΙΚΗ: 878/470197-64

IBAN: GR 59 0110 8780 0000 8784 7019 764

Edision Hellas ΕΠΕ

EUROBANK: 0026.0468.15.0200057505

IBAN: GR 5202 6046 8000 0150 2000 5750 5

Edision Hellas ΕΠΕ

ΠΕΙΡΑΙΩΣ: 5267-053618-787

IBAN: GR 51 0172 2670 0052 6705 3618 787

Edision Hellas ΕΠΕ

ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΜΕ ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ:

Όροι συναλλαγής για πληρωμή μέσω κάρτας και άτοκων δόσεων:

- Για συναλλαγές πελατών Χονδρικής Β2Β:

Για αξία αγορών μέχρι 250,00€, χωρίς δόσεις. Για αξία αγορών άνω των 250,00€, επιλογή πελάτη για 3, 6 ή 12 Δόσεις. Τα ποσά αφορούν καθαρή αξία, χωρίς τον ΦΠΑ.

- Για συναλλαγές πελατών Λιανικής:

Για αξία αγορών μέχρι 100,00€, χωρίς δόσεις. Για αξία αγορών άνω των 100,00€, επιλογή πελάτη για 3, 6 ή 12 Δόσεις. Τα ποσά αφορούν συνολική αξία, μαζί με τον ΦΠΑ.

- Τρόποι πληρωμής παραγγελίας μέσω Κάρτας:

  • E-COMMERCE για παραγγελίες πελατών Χονδρικής Β2Β στην Ελλάδα, μέσω του Β2Β λογαριασμού τους.


- Αποδεκτές κάρτες: Visa, MasterCard, Maestro, Electron, American Express, Diners, Discover.

- Τράπεζα: ALPHA BANK.

Κατά την παραλαβή της B2B παραγγελίας σας, αυτή θα εισαχθεί αυτόματα στο σύστημα και θα ενημερωθείτε με σχετικό e-mail εντός λίγων λεπτών απο την υποβολή της.

Η επεξεργασία και εκτέλεση των παραγγελιών , (Δευτέρα έως και Παρασκευή, εργάσιμες ημέρες), γίνεται σύμφωνα με τα παρακάτω στοιχεία:

• ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ: Υποβολή παραγγελίας και Κατάθεση έως 14:00, για την αυθημερόν αποστολή της παραγγελίας σας.

• ACS και ΕΛΤΑ ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ: Υποβολή παραγγελίας ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ ή Κατάθεση έως 15:00, για την αυθημερόν αποστολή της παραγγελίας σας.

(Παραγγελίες οι οποίες υποβάλλονται μετά από αυτές τις ώρες αντίστοιχα, δρομολογούνται προς επεξεργασία για την επόμενη εργάσιμη ημέρα).

Οι παραπάνω ημερήσιες προθεσμίες αποστολής παραγγελιών, ακολουθούν την σειρά προτεραιότητας των αντίστοιχων συναλλαγών τους.

Ανάλογα με το πλήθος της ημερήσιας εκτέλεσης παραγγελιών, όταν η ώρα πληρωμής πλησιάζει στην λήξη της ώρας αυτής (14:00 & 15:00 αντίστοιχα), η αποστολή της παραγγελίας σας ενδέχεται να πραγματοποιηθεί την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Οι παραδόσεις των παραγγελιών στην πρώτη μεταφορική εταιρεία, γίνονται την ίδια εργάσιμη μέρα εφόσον έχουν πληρωθεί στην δηλωμένη απο εσάς τράπεζα, έως τις 14:00 .

Στην περίπτωση κατα την οποία δέν υπάρχει μεταφόρτωση, η παράδοση γίνεται εντός της επόμενης εργάσιμης ημέρας, κατ' εκτίμηση. Στην περίπτωση κατα την οποία υπάρχει μεταφόρτωση, ο χρόνος παράδοσης μεταβάλλεται ανάλογα.

Ως εργάσιμες θεωρούνται οι ημέρες από Δευτέρα έως Παρασκευή και εξαιρούνται καταστάσεις που εμπίπτουν στην δικαιοδοσία και ευθύνη των μεταφορικών εταιρειών.

Προϊόντα

Σε περίπτωση που είστε ιδιώτης-πελάτης λιανικής, μπορείτε να προμηθευτείτε όλα τα προϊόντα μας από τα καταστήματα που υπάρχουν στη σελίδα μας, στο πεδίο "Συνεργαζόμενα Καταστήματα".

Παρακαλώ κάνετε κλίκ στο πεδίο "Συνεργαζόμενα Καταστήματα", και με χρήση των επιλογών στην "Αναζήτηση Καταστημάτων", κάνετε την επιλογή σας για να προμηθευτείτε τα προϊόντα μας. Επιπλέον, όλοι οι αναγραφόμενοι συνεργάτες μπορούν να σας υποστηρίξουν και σε τυχόν τεχνικές απορίες σας σχετικά με όλα τα προϊόντα μας και τις τεχνικές εφαρμογές για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας.
Στο πάνω δεξί τμήμα της ιστοσελίδας μας θα βρείτε το πεδίο αναζήτησης όπου μπορείτε να εισάγετε τμήμα της περιγραφής του προϊόντος που σας ενδιαφέρει και να σας εμφανίσει τα πιθανά σχετικά αποτελέσματα που θέλετε. Εναλλακτικά, μπορείτε να κάνετε αναζήτηση σύμφωνα με την κατηγορία, απο την στήλη "Προϊόντα" στην αριστερή πλευρά της οθόνης.
Στο πεδίο "Νέες παραλαβές" στην κάτω πλευρά της οθόνης, μπορείτε να δείτε όλα τα καινούρια προϊόντα μας καθώς επίσης και όλα τα προϊόντα μας που είχαν τελειώσει και η παρακαταθήκη τους έχει ανανεωθεί με νέα παραλαβή.
Στα "Κατηργημένα Είδη" βρίσκονται όλα τα παλαιότερα προϊόντα, με τις φωτογραφίες τους, τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους και άλλα χρήσιμα αρχεία που αφορούν το καθένα τους χωριστά και αφορούν την after sales υποστήριξη. Τα υλικά αυτά έχουν εξαντληθεί και δεν θα είναι ξανά διαθέσιμα προς πώληση.

Στο σήμα "Προσφορές" μπορείτε να δείτε τις προσφορές που τρέχουν για κάθε μήνα και ξεχωριστά τις προσφορές της κάθε εβδομάδας. Τις προσφορές μπορούν να τις δούν μόνο όσοι χρήστες είναι εξουσιοδοτημένοι να κάνουν login (πελάτες Β2Β χονδρικής)
Στο σήμα "Pricelist" στο κάτω μέρος της οθόνης, μπορούν να έχουν πρόσβαση μόνο όσοι χρήστες έχουν δικαίωμα να κάνουν login, και από εδώ μπορούν να κατεβάσουν τον τιμοκατάλογο των προϊόντων μας σε αρχείο excel. Επιπλέον με κλίκ στο πεδίο "Το προφίλ μου" και στην συνέχεια στο "Αρχεία" στην αριστερή πλευρά, αποκτάτε πρόσβαση και σε csv & xml για μεταφόρτωση.
Το κάθε χρώμα κάτω από τα είδη δείχνει τη διαθεσιμότητα του κάθε προϊόντος.

· Πράσινο: Το προϊόν είναι διαθέσιμο

· Κίτρινο: Το προϊόν είναι διαθέσιμο αλλά σε περιορισμένο αριθμό τεμαχίων.

· Κόκκινο: Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο

· Μπλέ: Το προϊόν είναι διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας.

Η ιστοσελίδα μας ενημερώνεται καθημερινά από την αποθήκη μας ώστε να διασφαλίζεται η σωστή και άμεση πληροφόρησή σας.
Για να επιλέξετε το πεδίο "Last Stock" θα πρέπει πρώτα να κάνετε Β2Β login. Εκεί θα βρείτε τα τελευταία τεμάχια από προϊόντα που έχουν αρχίσει να εξαντλούνται και στα οποία προσφέρονται σε ειδικές τιμές. Το "Last Stock" μπορούν να τo δούνε μόνο όσοι χρήστες μπορούν να κάνουν login (πελάτες Β2Β χονδρικής)

Εγγύηση

α) Με την παρούσα εγγύηση η Edision Hellas δεσμεύεται για την άριστη κατάσταση και ποιότητα του υλικού που έχετε αγοράσει, τόσο σε επίπεδο λειτουργίας όσο και σε επίπεδο εμφάνισης, καθώς και για την έλλειψη ελαττωματικών εξαρτημάτων.

β) Η Edision Hellas δεν φέρει καμία ευθύνη για την διατήρηση πιθανών προσωπικών ρυθμίσεων των συσκευών. Ο ιδιοκτήτης της συσκευής έχει την ευθύνη της διατήρησης αυτών σε προσωπικό αντίγραφο ασφαλείας. Η Edision Hellas, στην περίπτωση επισκευής, διατηρεί το δικαίωμα να επαναφέρει δίχως προειδοποίηση τις συσκευές στις εργοστασιακές της ρυθμίσεις.

γ) Απο την εγγύηση εξαιρούνται βλάβες που οφείλονται σε ανωτέρα βία, όπως: φυσικές καταστροφές, κεραυνός, τρομοκρατικές ενέργειες, δολιοφθορά, καθώς και βλάβες που οφείλονται σε βραχυκύκλωμα ή υπέρταση στο ηλεκτρικό δίκτυο του χώρου και σε ανθρώπινη υπαιτιότητα. Η κάλυψη των όρων της εγγύησης εξαιρείται για το σύνολο των τηλεχειριστηρίων και τα αναλώσιμα των συσκευών (μπαταρίες, τροφοδοτικά, υλικά συσκευασίας, έντυπα εντός συσκευασίας κλπ).

Η περίοδος εγγύησης ορίζεται ξεχωριστά για κάθε τύπο και μοντέλο των προϊόντων. Η περίοδος αυτή ξεκινά από την ημερομηνία που αναγράφεται στην απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς του τελικού χρήστη και λήγει με το πέρας της ημερομηνίας μετά απο τα ανάλογα ημερολογιακά έτη που έχουν οριστεί για κάθε προϊόν. Η ισχύς της εγγύησης υπόκειται στους όρους και τις προϋποθέσεις.
Σε περίπτωση που μία συσκευή παρουσιάσει ελάττωμα εντός του συμφωνημένου χρόνου ισχύος της εργοστασιακής εγγύησης, τότε η συσκευή μπορεί, εφόσον είναι εφικτό και αποδεκτό σύμφωνα με το πόρισμα του Τεχνικού Τμήματος της Edision, να επισκευαστεί στις εγκαταστάσεις της Edision Hellas ΕΠΕ. Για να γίνει χρήση της εγγύησης και της διαδικασίας ελέγχου απο το τεχνικό τμήμα, για οποιοδήποτε προϊόν μας, θα πρέπει να υπάρχουν οι παρακάτω προϋποθέσεις:

-Η απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς του προϊόντος θα πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση και να φαίνονται καθαρά η ημερομηνία αγοράς αλλά και το μοντέλο του προϊόντος.

-Ο σειριακός αριθμός του προϊόντος καθώς και η αυτοκόλλητη ταμπέλα τα οποία βρίσκονται κολλημένα πάνω στο προϊόν θα πρέπει να είναι ευανάγνωστα και ολοκληρωμένα.
Η εργοστασιακή εγγύηση δεν καλύπτει ελαττώματα τα οποία προέκυψαν για λόγους που αναφέρονται παρακάτω:

-Ζημιές κατά τη μεταφορά.

-Λανθασμένη εγκατάσταση ή ενεργοποίηση.

-Από τη διενέργεια παρεμβάσεων, τροποποιήσεων ή απόπειρας επισκευής από μη εξουσιοδοτημένο από την Edision Hellas τεχνικό.

-Από εσφαλμένη χρήση ή μη προβλεπόμενη λειτουργία.

-Από ανωτέρα βία (π.χ. πτώση κεραυνού, κακοκαιρία, πυρκαγιά κ.α.).

-Από επαφή της συσκευής με τρίτα υλικά (π.χ. υγρά, τρόφιμα κ.α).

-Από φθορές κακής τροφοδοσίας ρεύματος [βραχυκύκλωμα, υπέρταση, λάθος επιλογή ηλεκτρολογικού υλικού].

-Ελαττώματα αισθητικού χαρακτήρα που έχουν δημιουργηθεί μετά την αρχική αγορά και εγκατάσταση της συσκευής και τα οποία δεν επηρεάζουν τη λειτουργία αυτής. Η εγγύηση ΔΕΝ καλύπτει αναλώσιμα υλικά (μπαταρίες, τηλεκοντρόλ, κλπ.).

Το service κάθε συσκευής θα πρέπει να γίνεται εξολοκλήρου στις εγκαταστάσεις της Edision Hellas και μόνο από εξουσιοδοτημένο τεχνικό. Κάθε συσκευή, εφόσον είναι εφικτό και αποδεκτό κατόπιν μελέτης, θα επισκευάζεται στις εγκαταστάσεις της Edision Hellas εντός δύο (2) εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής της συσκευής (χωρίς να συνυπολογίζεται ο χρόνος ελέγχου της συσκευής για πιθανά προβλήματα τα οποία δεν αναφέρονται στο δελτίο επισκευής ή προβλήματα που προέκυψαν μετά την αρχική επισκευή).

Η αποστολή κάθε συσκευής θα πρέπει να γίνεται ΜΟΝΟ από εξουσιοδοτημένο συνεργάτη-κατάστημα της Edision Hellas και ΜΟΝΟ κατόπιν συνεννόησης με το τεχνικό τμήμα της Edision Hellas.

Για τη παραλαβή κάθε συσκευής είναι απαραίτητα τα εξής:

- Υποβολή ηλεκτρονικής φόρμας RMA - ΔΕΛΤΙΟ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ, μέσω του Β2Β

- Δελτίο αποστολής.

- Δελτίο επισκευής απο το Β2Β Χονδρικής, συμπληρωμένο σύμφωνα με τις οδηγίες στο πεδίο "Δελτίο Επισκευής".

- Αντίγραφο του τιμολογίου ή της απόδειξης λιανικής πώλησης που έχει που έχει εκδοθεί κατά την αγορά της.

Για κάθε μία συσκευή θα πρέπει να υπάρχει το αντίστοιχο και πλήρως συμπληρωμένο δελτίο επισκευής . Μετά τη παραλαβή, κάθε συσκευή θα ελέγχεται για πιθανές βλάβες και θα επισκευάζεται κατά περίπτωση σύμφωνα με την κρίση του Τεχνικού Τμήματος της Edision.

Για συσκευές εντός εγγύησης δεν θα υπάρξουν χρεώσεις υλικών και εργατικών, με εξαίρεση τους σχετικούς όρους μή ισχύος.
Ως μη επισκευάσιμα προϊόντα ορίζονται:

-Συσκευές οι οποίες βρίσκονται εντός εγγύησης και δεν είναι δυνατόν να επισκευαστούν είτε επειδή η βλάβη τους είναι σε προχωρημένο επίπεδο είτε επειδή το προϊόν έχει σταματήσει να παράγεται και δεν υπάρχουν ανταλλακτικά. Στη περίπτωση αυτή θα γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος με νέο προϊόν ίδιου ή παρόμοιου μοντέλου (αν υπάρχει αυτή η δυνατότητα), σύμφωνα με την κρίση του Τεχνικού Τμήματος της Edision.

-Συσκευές οι οποίες δεν βρίσκονται εντός εγγύησης είτε λόγω πέρατος του ορίου εγγύησης είτε λόγω ασυμφωνίας με τους όρους εγγύησης. Σε αυτή τη περίπτωση θα υπάρξει επισκευή της συσκευής, εφόσον αυτό είναι εφικτό, ύστερα πάντα από συνεννόηση με τον τελικό χρήστη και μόνο στην περίπτωση που θα αποδεχτεί τις πιθανές χρεώσεις.

-Συσκευές οι οποίες ύστερα από τεχνικό έλεγχο βρέθηκαν να λειτουργούν σωστά και χωρίς κανένα προβληματικό εξάρτημα. Σε αυτή τη περίπτωση η συσκευή θα επιστρέφεται στον αποστολέα, με δική του χρέωση μεταφορικών και εργατικών.
Τα μεταφορικά επιστροφών προς επισκευή για συσκευές εντός των όρων και χρόνου της εγγύησης βαρύνουν εξ 'ολοκλήρου την Edision Hellas, ενώ σε αντίθετη περίπτωση βαρύνουν εξ 'ολοκλήρου τον αποστολέα. Η μεταφορά των δεμάτων, σε οποιαδήποτε περίπτωση, από και προς την Edision Hellas θα γίνεται ΜΟΝΟ με την εταιρία ACS και ΜΟΝΟ κατόπιν συνεννόησης με το τεχνικό τμήμα της Edision Hellas.
Συσκευές που έχουν επισκευαστεί ύστερα από χρήση της εγγύησής τους, συνεχίζουν να έχουν εγγύηση στο σύνολο των εξαρτημάτων τους για τον υπόλοιπο χρόνο που τους αντιστοιχεί με βάση την ημερομηνία αγοράς τους.

Η κάλυψη των όρων της

εγγύησης εξαιρείται για το σύνολο των

τηλεχειριστηρίων, τα τροφοδοτικά και τα αναλώσιμα των συσκευών (μπαταρίες, υλικά συσκευασίας, έντυπα εντός συσκευασίας κλπ).

Service

ΙΔΙΩΤΗΣ-ΠΕΛΑΤΗΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ:

Αν είστε ιδιώτης-πελάτης λιανικής, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το κατάστημα απο το οποίο προμηθευτήκατε το προϊόν, σύμφωνα με το παραστατικό αγοράς.

ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΧΟΝΔΡΙΚΗΣ:

Αρχικά θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα Service της εταιρείαςμας, πιθανότατα το πρόβλημα να λύνεται τηλεφωνικώς. Σε περίπτωση που το Serviceμας σας ενημερώσει ότι το προϊόν πρέπει να έρθει στις εγκατάστασεις μας, τότε παρακαλώ ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  1. Συμπληρώστε ένα Δελτίο Αποστολής προς Επισκευή ή προς Έλεγχο.
  2. Συμπληρώστε το Δελτίο Επισκευής (RMA) που θα βρείτε στην Σελίδα μας, μονό για πελάτες Β2Β Χονδρικής που έχουν κωδικούς.


  3. Αντίγραφο του τιμολογίου ή της απόδειξης λιανικής πώλησης που έχει εκδοθεί κατά την αγορά του προϊόντος.


  4. Η αποστολή γίνεται ΜΟΝΟΝ με την ACS με δική μας χρέωση και ΜΟΝΟΝ άν υπάρχει εντολή από το Τεχνικό Τμήμα μας. Χωρίς να προηγηθεί συνεννόηση το δέμα δεν παραλαμβάνεται και επιστρέφεται σε εσάς, με δική σας χρέωση.


Το Δελτίο Επισκευής-RMA συμπληρώνεται MONO από πελάτες Β2Β Χονδρικής σε περίπτωση επιστροφής υλικού προς επισκευή.



Δελτίο Επισκευής-Αίτηση RMA:



Παρακαλώ κάνετε εισαγωγή με τους κωδικούς Β2Β Χονδρικης σας και κάνετε κλικ στο πεδίο "Δελτίο Επισκευής". Στην συνέχεια ακολουθήστε τα βήματα σύμφωνα με την διαδικασία που περιγράφεται.



Με τη χρήση της αίτησης RMA, ο χρήστης επιβεβαιώνει ότι αντιλαμβάνεται και αποδέχεται τους όρους και τις προϋποθέσεις που περιγράφονται στην πολιτική παροχής υπηρεσιών της εταιρείας μας.



Έγκριση επιστροφής:



Εντός 12 ωρών από την παραλαβή της αίτησης RMA από την ιστοσελίδα μας, θα σας διαβιβασθεί μήνυμα επιβεβαίωσης και έγκρισης.

Κάθε συσκευή, εφόσον είναι εφικτό και αποδεκτό κατόπιν μελέτης απο το Τεχνικό Τμήμα, θα επισκευάζεται στις εγκαταστάσεις της Edision Hellas εντός δύο (2) εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής της συσκευής (χωρίς να συνυπολογίζεται ο χρόνος μεταφοράς και ελέγχου της συσκευής για πιθανά προβλήματα τα οποία δεν αναφέρονται στο δελτίο επισκευής ή προβλήματα που προέκυψαν μετά την αρχική επισκευή).
Επιστροφές μπορούν να κάνουν μόνο οι πελάτες με κωδικούς Β2Β Χονδρικής.

Επιστροφές γίνονται δεκτές εφόσον :

- Παραλάβατε άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε.

- Το προϊόν που παραλάβατε δεν είναι σύμφωνο με τις προδιαγραφές του.

- Το προϊόν χρειάζεται Επισκευή.

- Κάνατε λάθος στην παραγγελία σας.

Στις δύο πρώτες περιπτώσεις δεν επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής και η επιστροφή γίνεται ΜΟΝΟ κατόπιν συνεννόησης με την Edision.

Στην περίπτωση Επισκευής τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εμάς. (Παρακαλώ διαβάστε τους Όρους Εγγύησης). Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχετε συμπληρώσετε την φόρμα RMA (Δελτίο Επισκευής) και το σχετικό Δελτίο Αποστολής.

Στην περίπτωση που κάνατε λάθος στην παραγγελία σας τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον αποστολέα και η αποστολή γίνεται ΜΟΝΟ για παράδοση στο Κεντρικό της EDISION, κατόπιν γραπτής συνεννόησης με τα γραφεία μας.

H επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται από το απαραίτητο Δελτίο Αποστολής, στο οποίο θα αναγράφεται το σχετικό παραστατικό αγοράς από την EDISION, καθώς και ο ίδιος κωδικός τιμολόγησης και η περιγραφή σύμφωνα με αυτό το παραστατικό.

Το είδος προς επιστροφή πρέπει να είναι μέσα στην εργοστασιακή του συσκευασία η οποία πρέπει να μην έχει ανοιχθεί. Η αποστολή γίνεται με επιπλέον συσκευασία η οποία θα πρέπει να διασφαλίζει την ορθή μεταφορά και προστασία των ειδών.

Πληρωμή μέσω Πιστωτικής Κάρτας

Ισχύουν Όροι και Προϋποθέσεις για πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτσς με άτοκες δόσεις, σύμφωνα με το πεδίο "Παραγγελίες" / "Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής"

Η σύμβαση από απόσταση είναι άκυρη, υπέρ του καταναλωτή, εάν πριν από τη σύναψη της, ο καταναλωτής δεν ενημερώθηκε με τα μέσα της χρησιμοποιούμενης τεχνικής επικοινωνίας κατά τρόπο ευκρινή, σαφή και κατανοητό, τηρουμένων των αρχών της καλής πίστης κατά τις εμπορικές συναλλαγές και των διατάξεων που διέπουν το κύρος των δικαιοπραξιών, για τα ακόλουθα ιδίως στοιχεία, καθώς και για κάθε μεταβολή αυτών:

Την ταυτότητα και τη διεύθυνση του προμηθευτή, τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του αγαθού ή της υπηρεσίας, την τιμή, την ποσότητα και τις δαπάνες μεταφοράς, καθώς και το φόρο προστιθέμενης αξίας, εφόσον δεν περιλαμβάνεται στην τιμή, τον τρόπο πληρωμής, παράδοσης και εκτέλεσης, τη διάρκεια ισχύος της προσφοράς ή της τιμής, το δικαίωμα υπαναχώρησης, το κόστος χρησιμοποίησης του μέσου επικοινωνίας από απόσταση, όταν υπολογίζεται με βάση άλλη εκτός των βασικών τιμολογίων.

Στην περίπτωση τηλεφωνικών επικοινωνιών, η ταυτότητα του προμηθευτή και ο εμπορικός σκοπός της κλήσης πρέπει να διευκρινίζονται σαφώς στην αρχή οποιασδήποτε συζήτησης με τον καταναλωτή.

Ο καταναλωτής δεν επιβαρύνεται με τις δαπάνες της επικοινωνίας από απόσταση για τη διαβίβαση της αποδοχής ή για την εκτέλεση της υπηρεσίας, εκτός αν αυτό αναφέρεται σαφώς στην πρόταση για σύναψη σύμβασης.

Απαγορεύεται να αποστέλλονται ή να παρέχονται στον καταναλωτή αγαθά ή υπηρεσίες, αντίστοιχα, χωρίς προηγούμενη σχετική παραγγελία του, εφόσον αυτός καλείται για την απόκτηση τους έναντι καταβολής τιμήματος ή για την επιστροφή τους, ακόμη και όταν δεν καταβάλλει τις δαπάνες αποστολής. Σε περίπτωση που αποστέλλονται αγαθά ή παρέχονται υπηρεσίες κατά το προηγούμενο εδάφιο, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να διαθέτει τα αγαθά ή τις υπηρεσίες κατά την κρίση του, χωρίς να οφείλει οποιοδήποτε τίμημα, απαλλασσόμενος και από την υποχρέωση φύλαξης ή και επιστροφής των αγαθών. Η μη απάντηση του καταναλωτή σε περίπτωση αποστολής αγαθών ή παροχής υπηρεσιών που δεν παραγγέλθηκαν δεν συνιστά συναίνεση ή σιωπηρή αποδοχή της σχετικής συναλλαγής εκ μέρους του.'

Οι διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου δεν εφαρμόζονται σε περίπτωση που ο προμηθευτής αδυνατεί να παραδώσει τα αγαθά ή να παράσχει τις υπηρεσίες που παρήγγειλε ο καταναλωτής, προμηθεύει όμως σε αυτόν, κατόπιν σχετικής συμφωνίας, αγαθά ή παρέχει υπηρεσίες ισοδύναμης ποιότητας και στην ίδια τιμή, με την υποχρέωση να γνωστοποιήσει εγγράφως στον καταναλωτή, ότι μπορεί να επιστρέψει τα αγαθά ή να μην αποδεχθεί τις υπηρεσίες υποκατάστασης, εάν δεν ανταποκρίνονται στους όρους της συμφωνίας και ότι τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον προμηθευτή.'

Απαγορεύεται η είσπραξη όλου ή μέρους του τιμήματος, ακόμη και με μορφή αρραβώνα, εγγύησης, έκδοσης ή αποδοχής αξιογράφων ή άλλη μορφή, πριν από την παράδοση του προιόντος ή την παροχή της υπηρεσίας.

Με την επιφύλαξη αντίθετης συμφωνίας των συμβαλλομένων, ο προμηθευτής οφείλει να εκπληρώσει την παροχή της σύμβασης το αργότερο εντός τριάντα (30) ημερών από τη διαβίβαση σε αυτόν της παραγγελίας του καταναλωτή. Αν παρέλθει άπρακτη η προθεσμία αυτή, ο καταναλωτής έχει δικαίωμα υπαναχώρησης.'

Η σύμβαση από απόσταση είναι άκυρη υπέρ του καταναλωτή, εάν αυτός δεν λάβει, σε εύθετο χρόνο, κατά την εκτέλεση της και το αργότερο κατά τη στιγμή της παράδοσης των αγαθών τις ακόλουθες τουλάχιστον πληροφορίες:'.

Την επωνυμία και τη διεύθυνση του πιο προσιτού για τον καταναλωτή καταστήματος του προμηθευτή, 'όπου ο καταναλωτής μπορεί να απευθύνεται για την επισκευή του προϊόντος'. (αν υπάρχει ) τον τρόπο καταβολής του τιμήματος, περιλαμβανομένων των όρων πίστωσης ή πληρωμής με δόσεις, καθώς και τους όρους εξασφάλισης, τους όρους και τον τρόπο άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησηςκαι, σε χωριστό έντυπο ή ηλεκτρονικό έγγραφο, υπόδειγμα δήλωσης υπαναχώρησης. Ο καταναλωτής δικαιούται κατά το χρόνο ισχύος της σύμβασης, κατόπιν αιτήματος του, να λαμβάνει εγγράφως τις πληροφορίες αυτές.

Πληροφορίες σχετικές με την εξυπηρέτηση μετά την πώληση και τις υφιστάμενες εμπορικές εγγυήσεις και τους όρους καταγγελίας της σύμβασης, όταν πρόκειται για σύμβαση αόριστου χρόνου ή διάρκειας μεγαλύτερης του ενός έτους'.

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ :

Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής.

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης η προθεσμία του προηγούμενου εδαφίου αρχίζει, για τα αγαθά, από την παραλαβή τους, εφόσον ο προμηθευτής τήρησε τις υποχρεώσεις της προηγούμενης παραγράφου 9 και, για τις υπηρεσίες, από τη λήψη των πληροφοριών, είτε με έγγραφα είτε με σταθερά μέσα, που ενημερώνουν τον καταναλωτή ότι έχει συναφθεί η σύμβαση σύμφωνα με την ανωτέρω παράγραφο.

Αν ο προμηθευτής δεν έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις η προθεσμία υπαναχώρησης είναι τρίμηνη. Στην περίπτωση προμήθειας αγαθών, εάν εντός της τρίμηνης προθεσμίας που αρχίζει από την παραλαβή του αγαθού από τον καταναλωτή, αυτός λάβει τις πληροφορίες, είτε από τα έγγραφα ή από τα σταθερά μέσα, που τον ενημερώνουν για τη σύναψη της σύμβασης θεραπεύεται η ακυρότητα της σύμβασης και αρχίζει, από τη λήψη των πληροφοριών αυτών, νέα προθεσμία υπαναχώρησης δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών. Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή κατά τα ανωτέρω, ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα ποσά που του κατέβαλε ο καταναλωτής εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών.

Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, κοινοποιεί το γεγονός αυτό εγγράφως ή με άλλο σταθερό μέσο το οποίο τίθεται στη διάθεση του αποδέκτη και στο οποίο ο αποδέκτης έχει πρόσβαση.' (Σε περίπτωση δόλιας χρήσης της κάρτας πληρωμής του καταναλωτή στο πλαίσιο σύμβασης από απόσταση ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει την ακύρωση της πληρωμής κατά τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα και την επαναπίστωση για τα ποσά που έχουν καταβληθεί ή την επιστροφή των ποσών αυτών).

Το βάρος απόδειξης σχετικά με την προηγούμενη ενημέρωση, τη γραπτή επιβεβαίωση ή την επιβεβαίωση με σταθερά μέσα ή την τήρηση των προθεσμιών και τη συγκατάθεση του καταναλωτή φέρει ο προμηθευτής.

Ρήτρες, σύμφωνα με τις οποίες ο καταναλωτής παραιτείται από την άσκηση των δικαιωμάτων που ορίζονται στο παρόν άρθρο ή ο προμηθευτής απαλλάσσεται των ευθυνών του κατά το άρθρο αυτό, είναι άκυρες.

Κατά την πώληση, ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, εωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους. (άρθρο 5(2),(3) «Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις» του Νόμου 2251/1994 «Για την προστασία των καταναλωτών», όπως αυτός τροποποιήθηκε με το νόμο 3043/2002, προς προσαρμογή της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 1999/44).

Ο αγοραστής έχει το δικαίωμα χωρίς επιβάρυνση να απαιτήσει, διόρθωση ή αντικατάσταση, ή να μειώσει το τίμημα, ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, ή να απαιτήσει αποζημίωση. Τα δικαιώματα αυτά μπορεί να τα ασκήσει σε περίπτωση που ο πωλητής ευθύνεται για πραγματικό ελάττωμα, ή για έλλειψη συμφωνημένης ιδιότηταςτου αντικειμένου που πουλήθηκε.

Τα δικαιώματα αυτά παραγράφονται μετά από δύο έτη.

Ο πωλητής ευθύνεται για πραγματικό ελάττωμα, ή για έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας, αν το αντικείμενο που παραδίδει στον αγοραστή δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση και ιδίως δεν ανταποκρίνεται στην περιγραφή που έχει γίνει από τον πωλητή ή στο δείγμα ή υπόδειγμα που ο πωλητής είχε παρουσιάσει στον αγοραστή,. δεν είναι κατάλληλο για το σκοπό της συγκεκριμένης σύμβασης και ιδιαίτερα για τη σύμφωνη με το σκοπό αυτόν ειδική χρήση, δεν είναι κατάλληλο για τη χρήση για την οποία προορίζονται συνήθως πράγματα της ίδιας κατηγορίας, δεν έχει την ποιότητα ή την απόδοση που ο αγοραστής ευλόγως προσδοκά από πράγματα της ίδιας κατηγορίας, λαμβάνοντας υπόψη και τις δημόσιες δηλώσεις του πωλητή, του παραγωγού ή του αντιπροσώπου του, στο πλαίσιο ιδίως της σχετικής διαφήμισης ή της επισήμανσης, εκτός αν ο πωλητής δεν γνώριζε ούτε όφειλε να γνωρίζει τη σχετική δήλωση.

(άρθρα 534, 540, 543 και 554 του Αστικού Κώδικα, όπως αυτός τροποποιήθηκε με το νόμο 3043/2002, προς προσαρμογή της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 1999/44).

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Οι παραδόσεις των παραγγελιών στην πρώτη μεταφορική εταιρεία, γίνονται την ίδια εργάσιμη ημέρα εφόσον έχουν πληρωθεί στην δηλωμένη απο εσάς τράπεζα, έως τις 14:00 .

Στην περίπτωση κατα την οποία δέν υπάρχει μεταφόρτωση, η παράδοση γίνεται εντός της επόμενης εργάσιμης ημέρας, κατ' εκτίμηση. Στην περίπτωση κατα την οποία υπάρχει μεταφόρτωση, ο χρόνος παράδοσης μεταβάλλεται ανάλογα.

Ως εργάσιμες θεωρούνται οι ημέρες από Δευτέρα έως Παρασκευή και εξαιρούνται καταστάσεις που εμπίπτουν στην δικαιοδοσία και ευθύνη των μεταφορικών εταιρειών καθώς και σε ανωτέρα βία.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΑΠΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

Σε περίπτωση που έχετε προσθέσει κάποιο λάθος προϊόν στην παραγγελία σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας άμεσα είτε τηλεφωνικά είτε μέσω email ώστε να προβούμε σε μεταβολή. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να ξέρετε την ημερομηνία στην οποία αποστείλατε την παραγγελία και να αναφέρετε τα στοιχεία τιμολόγησης της εταιρείας σας.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Επιστροφές μπορούν να κάνουν μόνο οι πελάτες με κωδικούς Β2Β Χονδρικής.

Επιστροφές γίνονται δεκτές εφόσον:

  1. Παραλάβατε άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε.
  2. Το προϊόν που παραλάβατε δεν είναι σύμφωνο με τις προδιαγραφές του.
  3. Το προϊόν χρειάζεται επισκευή.
  4. Κάνατε λάθος στην παραγγελία σας.


Στις δύο πρώτες περιπτώσεις δεν επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής και η επιστροφή γίνεται ΜΟΝΟ κατόπιν συνεννόησης με την EDISION.

Στην περίπτωση επισκευής τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εμάς. (Παρακαλώ ενημερωθείτε σχετικά στο πεδίο με τους Όρους Εγγύησης). Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχετε συμπληρώσει την φόρμα RMA (Δελτίο Επισκευής) και το σχετικό Δελτίο Αποστολής.

Στην περίπτωση κατα την οποία κάνατε λάθος στην παραγγελία σας τα έξοδα αποστολής της επιστροφής επιβαρύνουν τον αποστολέα και η αποστολή γίνεται ΜΟΝΟ κατόπιν συνεννόησης με το Τμήμα Πωλήσεων της EDISION. H αποστολή υλικών προς επιστροφή θα πρέπει απαραίτητα να είναι πληρωμένη απο τον αποστολέα, για παράδοση στις εγκαταστάσεις μας στο Νέο Ρύσιο.

H επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται από το απαραίτητο Δελτίο Αποστολής, στο οποίο θα αναγράφεται το σχετικό παραστατικό αγοράς από την EDISION, καθώς και ο ίδιος κωδικός τιμολόγησης και η περιγραφή σύμφωνα με αυτό το παραστατικό.

Το είδος προς επιστροφή πρέπει να είναι μέσα στην εργοστασιακή του συσκευασία η οποία πρέπει να μην έχει ανοιχθεί. Η αποστολή γίνεται με επιπλέον συσκευασία η οποία θα πρέπει να διασφαλίζει την ορθή μεταφορά και προστασία των ειδών.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ME ΚΑΡΤΑ

Πληρωμή

μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών Visa, MasterCard,

Maestro, Electron, American Express, Diners, Discover.

ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ - ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ:

  • ACS
  • ΕΛΤΑ ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ
  • ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ

H Edision Hellas Μ. ΕΠΕ χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο SSL, με κρυπτογράφηση 128bit, για ασφαλείς on-line εμπορικές συναλλαγές.

Η Τράπεζα Apha Bank έχει αναλάβει την διαδικασία εκκαθάρισης των συναλλαγών σας εξασφαλίζοντας σας απόλυτη ασφάλεια. Με την εισαγωγή των στοιχείων της κάρτας σας, η Τράπεζα δεν πραγματοποιεί αυτόματη χρέωση του ποσού της παραγγελίας σας, αλλά το δεσμεύει. Κατά την τιμολόγηση της παραγγελίας σας, πραγματοποιείται και η χρέωση.

Τα στοιχεία της κάρτας σας μεταφέρονται σε ασφαλή σελίδα της Τράπεζας Alpha Bank που ως πιστοποιητικό ασφαλείας χρησιμοποιεί την τεχνολογία κρυπτογράφησης SSL (Secure Socket Layer ) 128bit. Το SSL είναι παγκόσμιο standard διαδικτύου και προσφέρει κρυπτογραφημένη SSL επικοινωνία 128bit.

Για την αναγνώριση μίας κρυπτογραφημένης συναλλαγής SSL θα παρατηρήσετε στον browser ένα μικρό κίτρινο λουκέτο και μετά θα μεταφερθείτε σε μία σελίδα https://. Ο υπολογιστής σας μέσω κρυπτογράφησης SSL στέλνει το αίτημά του στον server της Τράπεζας. Ο server στέλνει πίσω στον υπολογιστή σας, το πιστοποιητικό ασφαλείας, την επιβεβαίωση της επίσκεψης σας στη σωστή σελίδα και το δημόσιο κλειδί σας. Στην συνέχεια, ο υπολογιστής σας χρησιμοποιεί το δημόσιο κλειδί ώστε να κρυπτογραφήσει απόρρητες πληροφορίες (π.χ. αριθμό κάρτας) και τις αποστέλλει στον server που χρησιμοποιεί το ιδιωτικό του κλειδί για να τις αποκρυπτογραφήσει.

Προσωπικά δεδομένα

Για την χρήση του παρόντος διαδικτυακού τόπου απαιτούνται κάποιες προσωπικές πληροφορίες των χρηστών.

Η Εταιρεία λαμβάνει όλα τα εύλογα μέτρα για την διασφάλιση των Προσωπικών Δεδομένων, που υπόκεινται σε ελληνική νομοθεσία (Ν.2472/97), η οποία υπεραμύνεται των αρχών για θεμιτό χειρισμό και επαρκή βαθμό προστασίας των Προσωπικών Δεδομένων.

Η Εταιρεία δεσμεύεται ότι όλα τα Προσωπικά Δεδομένα, που περιέρχονται στον δικτυακό της τόπο δεν θα χρησιμοποιηθούν ανάρμοστα, δεν θα πωληθούν ή με οποιοδήποτε τρόπο παραχωρηθούν σε τρίτα μέρη.

Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να διατηρεί αρχείο πελατών και να παρέχει στατιστικά στοιχεία στους προμηθευτές της χωρίς αναφορά προσωπικών δεδομένων
Payment Icons
development by www.netwerk.gr
close
loading...